czwartek, 25 maja 2017

Moje hity balkonowe.

Mówią, że balkon jest przedłużeniem salonu. Jego aranżacja jest tak samo ważna, jak reszty domu, czy mieszkania. Od kiedy stałam się posiadaczką drewnianych paneli podłogowych na balkonie, cieszę sie jego wyglądem każdego roku. Staram się na nim stworzyć przytulne miejsce, na którym będzie się miło spędzło czas.

Tak prezentował się mój balkon w poprzednich latach:

 2015r.

 2016r.

A tak prezentuje się w tym roku:

(koszyk czeka jeszcze na jakieś kwitnące kwiaty)


Znowu zawitała na nim komarzyca:



i pomidory:

w brązowej donicy powyżej - rozchodnik

Co roku też mam na nim różne zioła:



 tymianek,

 lubczyk,

 męta pieprzowa

 i pietruszka naciowa karbowana.

 Posadziłąm także kocimiętkę - to dla moich Sierściuchów.

 Eksperymentalnie posadziłam tykwę pospolitą

 nawet ma juz dwie zawiązki na tykwy.

 W oknie ponownie zawisł kręciołek z patyczków po lodach.

Najbardziej zadowolona jestem z tej półeczki (zrobiłam ją sama z desek z rozebranego regału):


Jest wąska, ale na tyle stabilna, że utrzymuje donicę z kwiatami, a jednocześnie dodaje poziomów na balkonie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz