niedziela, 28 maja 2017

Prosta półka na balkon - zrób to sam

W poprzednim poście pisałam o tej półce:


Wąska, nieduża półka, na której można postawić donicę z kwiatami, a jednocześnie dodać poziomów na balkonie.

Zrobiłam ją sama, wykorzystując materiały, jakie miałam w domu.

Co potrzebowałam:

 6 desek - ja wykorzystałam z rozebranego regału, ze zdjęcia poniżej, 

 (muszę podziękować Małżowi, że rozebrał regał, który miał być wyrzucony i zostawił deski - z tekstem - przecież one Ci sie przydadzą)

 piła, wiertarka z wiertłem do drewna, garść śrubek i wkrętarka,

 farba akrylowa do drewna w ulubionym kolorze (u mnie popielaty), wałek i kuweta do malowania.

Jak pokolei powstawała półka:

 najpierw docięłam wszystkie deski do odpowiedniego rozmiaru

 wszystkie deski zostały dwukrotnie pomalowane farbą skrylową do drewna i pozostawione do wyschnięcia.

 Następnie zaczęłam składać wszystko w całość - najpierw nawiercałam dziury, aby później łatwiej byłomi wkręcać śruby

 wkrętarką wkręcałam śruby

 A tak wygląda gotowa półka. Sami widzicie, że jest prosta w wykonaniu

 
Tak prezentuje sie już gotowa na balkonie.

Koszty:

- dla mnie zerowe - wykorzystałam to co miałam w domu

Gdyby kupić potrzebne materiały, ich koszt nie powinien przekroczyć 20zł. 

Czas wykonania ok. 2 godzin, z czasem potrzebnym na schnięcie po malowaniu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz