wtorek, 3 maja 2016

Metamorfoza narzędzi ogrodowych, kosza i kobiałek - zrób to sam

Niestety w tym roku nie mogłam skorzystać z uroków długiego weekendu. Ale mimo tego te dwa dni wolne od pracy wykorzystałam na przygotowanie balkonu do nowego letniego sezonu.
Balkon w zeszłym roku zyskał nowy  - ŁADNY - wygląd.
Tak to było w zeszłym roku:



Przez zimę wiklinowy koszyk i kobiałki zyskały ciekawy wygląd:


Lubię wygląd starego, ziszczonego przez czas drewna, ale aby mogło mi służyć dłużej musiałam je zabezpieczyć. Podobnie trzeba było zrobić z krzesłem.
Wszystko pomalowałam tą samą farbą, którą pomalowałam skrzynię na balkon.




Odnowienia wymagały też moje narzędzia ogrodnicze:


Czas i użytkowaie rózwież na nich odcisnęły swoje piętno.
Do ich odnowienia również użyłam tej samej farby co do drewna:


Po pomalowaniu, owszem narzędzia i kosze zyskały nowy wygląd,ale czegoś im brakowało. Wyjęłam, więc serwetkę, powycinałam poszczególne elementy:


i przykleiłam do koszy i rączek narzędzi:



I od razu lepiej. Teraz mam na balkon oryginalny komplet.

Skrzynia i gliniane donice wkrótce też zyskają nowy wygląd.

Koszty:
- farba akrylowa do drewna i metalu - 0zł - moja została z zeszłego roku po malowaiu skrzyni na balkon - puszka 0,5l kosztuje ok.25zł
- serwetka, ja wykorzystałam dwie sztuki - kilka groszy - opakowanie 20 serwetek kosztuje od 2,5zł do 7zł
- klej wikol - 2zł za tubkę w Kauflandzie.




1 komentarz: