wtorek, 1 marca 2016

Ozdobny koszyczek z pianki - zrób to sam

Niedawo byłam w Kik-u. Spodobały mi się tam filcowe ozdobne koszyczki. Pomyślałam, że mam w domu filc i zrobię sobie coś podobnego.
Niestety rozczarowałam się, bo miałam w domu tylko jeden arkusz zielonego filcu, a to za mało. Znałazłam za to zieloną piankę, którą kiedyś dostałam od Geny. Z niej postanowiłam zrobić ozdobny koszyczek.

Co potrzebowałam:

 kolorową piankę plastyczną - użyłam jasnozielonej, paska 1cm żółtej i dwa kółka beżowej; użyłam też zielonego filcu

 klej na gorąco, nożyczki, ołówek, linijka, nóż do tapet

 filcowe ozdoby.

Jak po kolei wykonałam swój koszyczek:


z pianki wycięłam następujące elementy - zaokrąglony pasek, który będzie stanowił brzegi koszyczka; dwa kółka (jedno wycięłam ozdobnymi nożyczkami), to będzie nasze denko koszyczka; pasek o szerokości 2cm na rączkę koszyczka

 klejem na gorąco skleiłam wszystkie elementy. okazało się, że element który jest brzegiem koszyczka jest za krótki i musiałam łatać brakujący fragment

 tutaj widać, że ta łatka nie wygląda za ładnie i koszyczek wyścielę filcem, aby ukryć tę wadę

 docięłam więc zielony filc i wkleiłam go do środka jednocześnie wywijając go na zewątrz

 rączka okazała się zbyt wiotka i dodałam dla wzmocnienia kolejny pasek pianki, tym razem użyłam żółtej, która jest węższa od pierwszej

 na koniec ozdobiłam koszyczek filkowymi kwiatkami i motylkami





 tymczasowo do środka włożyłam wielkanocne ozdoby i gotowe.

Tak prezentuje się w salonie:



Przed świętami obecne ozdoby zostaną zastąpione czekoladowymi jajeczkami.

Koszty:

  • dla mnie zerowe,
  • kupując poszczególe elementy ie powinien kosztować więcej iż 10zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz