czwartek, 27 czerwca 2013

Bateria łazienkowa

Już od jakiegoś czasu mam problemy z baterią w łazience. Rozsypały się pokrętła, wąż prysznicowy się rozciągnął, (a i tak jest dla mnie za krótki), zaś słuchawką można się pokaleczyć. Postanowiłam, że wymienię ją na nową. Ale do tej pory zawsze znajdowały się pilniejsze wydatki. Koszt wymiany na nową wyniósłby ok. 200zł. To dla mnie sporo.
Dzisiaj zaszłam do marketu budowlanego po jakąś gładź i tak dla inspiracji. Łażąc między półkami sprawdzałam cenę nowej baterii do łazienki i w oczy rzuciły mi się węże do prysznica. Znalazłam takiej długości, jaki mi odpowiadał. No i zaczęłam się zastanawiać, czy nie dokupić nowych pokręteł i nowej słuchaki do prysznica. Szybko znalazłam interesujące mnie produkty, policzyłam ile mnie to będzie kosztowało. Koszt ok. 55zł. Przy koszcie wymiany na nową baterię to niewiele.
I mogę wymienić to sama.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz