poniedziałek, 25 lutego 2013

Pierwsze kroki ku oszczędnościom.

Straszmy Mag, Kredytem zwany, do tego Smok Debet w skarbcu siedzący zmusili April, by oszczędzać zaczęła. Ale to nie takie proste April myślała, bo oszczędzać wiele razy próbowała. Pewnego dnia Skrzat mały się pojawił i polisolokatę AEGON przedstawił. Dodatkowy zysk ona mieć miała, marżę Kredytu Hipotecznego obniżała. Początkowo April o samych plusach tej lokaty myślała i szybko ją podpisała. Teraz już, po finansowych nauk zaczerpnięciu, wie April, że minusów sporo mieć powinna. Owszem są takowe, w Wielkiej Księdze, inetrnetem zwanej, bardzo dobrze opisane.
Pomimo tych wszystkich wad i zalet polisoloka podpisana, i na 7 lat z April związana. Siedem lat jednak szybko zleci i wcześniejsza data spłaty kredytu przyleci.

(P.S. Podpisując tę polisolokatę byłam zupełnie zielona w świecie finansów. Wtedy, gdy ta oferta została mi przedstawiona, wydawała się być ona tym, czego potrzebowałam, czyli - możliwość systematycznego odkładania pieniędzy na wcześniejszą spłatę kredytu, z jednoczesnym ograniczeniem do nich dostępu. Teraz, gdy bardziej interesuję się swoimi pieniędzmi, już nie jestem tak optymistycznie do tej lokaty nastawiona. Siedem lat to dużo czasu, i może się okazać, że jednak straciłam. Pożyjemy - zobaczymy.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz