niedziela, 18 grudnia 2016

Choinki z drucika kreatywnego - zrób to sam

Każdy z nas ma potrzebę zmian.
Opatrzyły mi się stare dekoracje choinkowe. Postanowiłam zrobić kilka nowych zabawek na choinkę.
Już zrobiłam:
  • dzwoneczki z kapsułek po kawie (piszę o nich tutaj)



  • bombki w mikołaje ( piszę tutaj)


                                             

  • ponownie zrobiłam zawieszki z suchej porcelany (post tutaj lub na drugim moim blogu tutaj)



Trochę tego stworzyłam w tym roku. Niestety było mi mało.

Zainspirowana tym zdjęciem (z tego posta),

 

postanowiłam zrobić kilka, no więcej niż kilka, takich choinek:




Na zdjęciach są choineczki z różnych drucików.

Jak je zrobić?
To banalnie proste. Zaś zrobienie jednej choinki nie zajmuje nawet 1 minuty.

Po kolei:

 bierzemy drucik kreatywny (ja użyłam drucików błyszczących, metalizowanych)

i zawieszki do bombek choinkowych

 na zawieszcze mocujemy drucik,

 następnie zaczynamy zwijać go w ślimaczek

 tutaj już jest zwinięty w ślimaczek

 na koniec bierzemy w jedną rękę zawieszkę, w drugą żwinięty ślimaczek i delikatnie rozciągamy i nadajemy kształt choinki

 i tak wygląda gotowa choinka z drucika kreatywnego.

Koszty:
- zawieszki do bombek - 3zł (opakowanie 50 sztuk) w Kauflandzie - zamiast tego możemy użyć sznureczka, wstążeczki, czy grubej nici,
- drucik kreatywny - 6zł (opakowanie 40 sztuk) w KIK-u (druciki możemy też dostać w Empiku, na działach z artykułami papierowymi w dużych supermarketach, czy w innych sklepach, gdzie można kupić artykuły do rękodzieła).
Zatem koszt jednej choineczki to 20 gr.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz