niedziela, 10 lipca 2016

Środki czystości Perfect House - moja opinia

Na wstępie zaznaczam, że to nie jest żaden post sponsorowany. Wyrażam w nim własną opinię po użyciu wspomnianych środków czystości.

Już jakiś czas temu w blogosferze dotyczącej sprzątania, organizacji i tego typu blogów widziałam opinie blogerek i blogerów na temat tych (zdjęcie poniżej) środków czystości.


Opinie były przede wszystkim pozytywne. Nie spotkałam się z negatywnymi.
Zastanawiałam się, czy ich nie kupić. Odstraszała mnie cena - 10,50zł za pół litrową buteleczkę. I do tego, że początkowo dostępne były tylko przez internet. Przynajmniej ja nie widziałam ich w sklepie stacjonarnym. Do czasu.

Podczas ostatnich zakupów, zaszłam do sklepu, do którego zaglądam ostatnio dość rzadko. Jakie było moje zaskoczenie, gdy na półce sklepu znalazłam właśnie produkty z tej serii. Oto one:


Owszem kupiłam je. Niestety tylko te. Pomimo przejrzenia dokładnie półka po półce nie dostałam innych produktów z tej serii.

A teraz jakie jest moje zdanie na ich temat:

  1. cena - ok. 11zł za opakowanie ( opakowania są 450ml - 500ml) - czyli dość sporo, dla osoby która zwraca uwagę na każdą wydaną złotówkę może być zbyt wysoka cena
  2. opakowanie - wygodne w użyciu, estetyczne, 
  3. instrukcja użycia - na etykiecie jest dokładna informacja jak i do czego używać, prosta i czytelna



  4. zapach - to jest najfajniejsza właściwość tych środków, zapach utżymuje się długo (u mnie 5 dni), jest delikatny i niedrażniący
  5. wydajność - środek jest bardzo wydajny, wystarczy użyć niewielką ilość, aby uzyskać zadowalający efekt; użyłam go m.in. na denkach garnków, które były dość mocno osmolone - wystarczyło spryskać i zostawić na chwilkę i przetrzeć myjką, nie musiałam szorować, a gar jest czysty i teraz pięknie błyszczy; 
Pomimo początkowo wysokiej ceny, jeżeli weźmiemy pod uwagę jego wydajność jest to korzystny zakup. Na pewno będę jeszcze szukać pozostałych produktów z tej serii do ich wypróbowania.

Nie żegnam się z sodą i octem, jako moimi podstawowymi środkami czystości, ale te z serii Perfect House zagoszczą u mnie na dłużej.


9 komentarzy:

  1. gdzie jesteście Dziewczyny?:) Czyżbyście wybyły na urlop?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urlop, potem trudny powrót do pracy, a w niej duuużo pracy i brak czasu dla siebie. Ale ciągle jesteśmy i ciągle karmimy nasze Świnki - Skarbonki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba nigdy nie miałam okazji używać tych środków więc nie bardzo wiem jak się sprawdzają. Za to od niedawna przed wejściem mam specjalną matę wejściową https://www.alumatex.pl/produkty/maty-wejsciowe/ która moim zdaniem bardo skutecznie zatrzymuje wszelkie nieczystości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co to są za środki i ja za każdym razem staram się przede wszystkim mieć również neutralizator zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ aby mnie nieprzyjemna woń nie zaskoczyła. Po prostu nie bardzo lubię zapachy środków chemicznych i dla mnie nie są one przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcemy by powietrze w pomieszczeniach było zawsze czyste i wolne od nieprzyjemnych zapachów, to powinniśmy zadbać o jego odpowiednią wilgotność. Pomogą nam w tym m.in. specjalne urządzenia do nawilżania powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza. Nawilżacze uchronią nas przede wszystkim przed nadmiernie przesuszonym powietrzem, w którym nieprzyjemne aromaty mogą utrzymywać się przez długi czas.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to ja nie miałem okazji używać tych środków bo ogólnie ostatnio mam o wiele mniej sprzątania. Wszystko za sprawą oczyszczacza powietrza https://zdrovi.pl/k/oczyszczacze-powietrza/coway/ który tak dobrze zjonizował powietrze, że praktycznie nie ma kurzu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też myślę o zakupie takiego oczyszczacza...ale tak czy siak sprzątać trzeba będzie nadal i jeśli chodzi o środki czystości to polecam https://ludwikekologiczny.pl/produkty/ - są ekologiczne i bezpieczne dla środowiska

    OdpowiedzUsuń