sobota, 25 czerwca 2016

Pojemnik ze starych dyskietek - zrób to sam

Niedawno, gdy szukałam pojemnika na serwetki do decoupagu, znalazłam pudełko dyskietek do komputera.

 Pamiętacie je jeszcze?

Czemu je trzymam?
Sama nie wiem. Zwłaszcze, że nie posiadam już komputera na którym można by je odczytać.
Chyba tylko z sentymentu.

Powiększająca sie kolekcja różnych pędzli do kreatywnych prac, wymusiła, abym przeznaczyła na nie odpowiedni pojemnik do ich przechowywania. I wtedy przypomniałam sobie zdjęcie pojemnika na różne przybory do pisania zrobione z dyskietek komputerowych. Zatem wybór mógł być tylko jeden.

Wyjęłam:

 5 starych dyskietek komputerowych,

i  pistolet z klejem na gorąco.

 klej nanosiłam na krawędzie dyskietek

 i sklekjałam je razem,

 aż powstał taki pojemnik.

 włożyłam do niego pędzle i gotowe

 a tutaj już stoi na biurku, pod ręką obok słoika ozdobionego przez Genę.

W moim przypadku koszty 0zł. 
Znowu twórcza reaktywacja odpadów (Mam jeszcze kilka dyskietek, na jeszcze jeden pojemnik).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz