niedziela, 21 lutego 2016

Wielkanoc już za chwilkę - kartki świąteczne DIY

Za oknem buro i ponuro. Nie dzieje się nic. Choróbsko dopadło mnie i Małża i długo trzymało. Teraz w każdej wolnej chwili ładuje się wewnętrzne akumulatory. Nie jest to proste, gdyż wielkimi krokami zbliżają się kolejne święta.
Przed poprzednimi odpuściłam sobie WIELKIE porządki i skupiłam się na tych  mniejszych. Teraz jednak powoli i sukcesywnie realizuję swój plan sprzątania. Korzystam przy tym z domowych środków do sprzątania, czyli soda, ocet, sok z cytryny.

Jak zawsze przed świętami szykuję też kartki świąteczne dla najbliższych. W tym roku skopiowałam zeszłoroczny wzór i kartki prezentują się tak:



Użyłam :

  • kolorowy papier scrapbookingowy 1 arkusz - 1,2zł
  • blok techniczny - 2 arkusze - blok techniczny - 1,45zł
  • papierowa serwetka do deserów
  • drewniane jajeczka - kupione kilka lat temu
  • wstążeczka.
Zrobienie kartek nie zajęło mi więcej niż 15 minut, z czasem potrzebnym na wyjęcie z szafek materiałów.

Poza tym niedawno zrealizowałam spory projekt - album dla małego dziecka.


Przyznaję się bez bicia - to było dla mnie ogromne wyzwanie. (Wcześniejsze prace, które robiłam były spontanicze i bez żadnych wytycznych.) Najważniejsze, że album spodobał się zleceniodawczyni i mam już kilka innych zamówień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz