wtorek, 17 lutego 2015

Czas na posadzenie kwiatów

Już mamy połowę lutego. Jest to idealny czas na wysiew kwiatów, które będą zobiły mój balkon.
Nasiona zebrałam w zeszłym roku, jak poszczególne kwiaty przekwitały. Dlatego też jedyny koszt jaki ponoszę to zakup ziemi (2 zł za 10 litrowy worek).
Kwiaty, jak zwykle wysiałam do wytłoczek po jajkach:



Wytłoczki umieściłam w kuwecie od starej klatki po śwince morskiej.

A to moja ozdoba w kuchni:


Doniczka zrobiona jest ze starej butelki po napoju, nakrętki i oczek. Posadziłam w niej trawę dla kotów, która teraz wygląda jak włosy tej śmiesznej doniczki. Mała zadowolona, bo ma do jedzenia zieleninę. Ja zadowolona, bo Mała nie żre mi innych kwiatów. Potrfel zadowolony, bo nadal pełen - jedyny wydatek to zakup nasion trawy 2,5zł. 

I tak sobie myślę, że chyba wszystkie zioła (pietruszkę naciową, miętę i lubczyk) posadzę do takich doniczek. Będę zabawnie wygladać na parapecie w kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz