poniedziałek, 22 września 2014

Organizer na biurko - zrób to sam

Rok szkolny trwa w najlepsze. Rodzice już pewnie zdążyli zoganizować miejsce pracy dla swoich dzieci. Ja, jak wiecie, dzieci nie mam. Jednakże też potrzebuję mieć organizer na biurku. Od kilku lat za organizer na przybory biurowe służył mi ten słoik ozdobiony przez Genę.


Niestety okazał się za mały na wszstkie nożyczki i inne pierdoły potrzebne mi do pracy. Teraz, jak widać zamieszkały w nim pisadła. Dlatego postaniwiłam zrobić organizer na biurko, który lepiej będzie odpowiadał moim potrzebom. W związku z tym powstało coś takiego:




Został on zrobiony z rolek po papierze toaletowym i kordonku (te dała mi mama po swoich robótkach).

Przycięłam dwie rolki, aby miały różną wysokość.
Każdą rolkę okleiłam kolorowym papierem. Kawałek tektury, który jest podstawką, najpierw przycięłam do kształtu, jaki będzie mieć gotowy organizer i również okleiłam papierem.

 Następnie każdą rolkę przykleiłam klejem na gorąco do podstawki. Na zdjęciu widać klej.

 Tak preentuje się mój organizer na biurku.

Inspiracją był dla mnie, jak zwykle internet. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz