wtorek, 16 września 2014

Folia tablicowa

Tablica we wnętrzach jest bardzo ciekawym pomysłem. Gena swojego czasu miała pomalowane drzwi farbą tablicową. Taka farba jest niestety droga. A ponieważ potrzeba matką wynalazku, to w internecie można znaleźć przepis na domową farbę tablicową, która kosztuje ułamek ceny farby gotowej.
Alternatywą dla farby jest folia tablicowa. Koszt rolki (200cm/45cm) to 7zł. - przynajmniej ja za tyle kupiłam. Folia ma podobne właściwości jak farba tablicowa. Jedyna różnca to zakres jej stosowania.

W jednym z wcześniejszych postów (tutaj) pisałam o domowym centrum informacyjnym. Mój "Kotecek" tak je sobie upodobał, że wyciągał wszyskie szpilki i pinezki, ktorymi przypinałam ważne wiadomości. Aby tego nie robiła, pościągałam z jednej tablicy wszystko co moło przypaść jej do gustu. I tak została sobie taka samotna pusta tablica. Dlatego, gdy zobaczyłam folię tablicową w sprzedaży to kupiłam. W głowie już miałm setkę pomysłów na jej wykorzystanie.

Oto kilka pomysłów, które wykorzystałam:

  • Nowa tablica informacyjna: 
                             Do jej zrobienia potrzebowałam: Stara tablica korkowa Folię tablicową, nożyczki, krótką linijkę i nożyk precyzyjny (do tapet)

Folię odmierzyłam do wielkości ramy tablicy korkowej i przycięłam nożyczkami. Folią wykleiłam wnętrze ramy, dokładnie dociskając krótką linijką do powierzchni. Na koniec precyzyjnym nożykiem odcięłam nadmiar folii.
 A tak prezentuje się nowa stara tablica na swoim miejscu.



  •  Etykiety na chemię w łązience



  • Etykiety na pudła z bielizną



Jeśli komuś to mało - polecam przejrzenie innych stron internetowych w poszukiwaniu inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz