środa, 16 kwietnia 2014

Przechowywanie papieru toaletowego

Czy zdarzyło się wam być "w gościach", korzystacie z toalety i nagle okazuje się, że skończył się papier toaletowy?
Ja nie raz spotkałam się z tym problemem. Dlatego u siebie staram się, aby tego nie zabrakło. Jednak chcę też, aby to było estetyczne. U siebie mam stojak na papier, podobny do tego, jak na ręczniki papierowe. Moja mama ma uszyty z koronki wieszak. Postanowiłam uszyć coś podobnego na prezent.
Taki jest efekt końcowy:



 Zrobienie takiego wieszaka zajęło mi pół godziny. Koszt zerowy. Wszystkie materiały miałam w domu. 
  Najpierw z przepastnego pudła z rzeczami wszelkimi, wyjęłam wstęgę szerokiej koronki. Z tekturowej tuby wycięłam 1cm obrączkę, którą owinęłam wstążką - to będzie wieszak. Koronkę przełożyłam przez obrączkę i złożyłam na pół. Zawiązałam na górze wstążkę.

Wstążkę zawiązałam też na dole i przycięłam końcówki koronki dla ozdoby.

Następnie odmierzyłam równe odległości.


W tych miejscach przeszyłam i w ten sposób powstały kieszenie na papier.

Miejsca przeszycia ozdobiłam szydełkowymi kwiatami.


Myślę, że efekt jest zadowalający, a goście nie będą skonsternowani, gdy zabraknie pod ręką papieru.



P.S. 7 wrzesień 2014

W sierpniu byłam na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku. Straganów ci na nim dostatek. Znaleźć na nim można było wszystko. Były m.in. wieszaczki na papier toaletowy, podobny do tego jaki zrobiłam sama. Zainteresowała mnie oczywiście cena. Zasobnik na dwie rolki papieru koszt ok. 25zł, na 3 rolki - 30zł. Owszem ładnie i dobrze wykończone, jednak cena wysoka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz