wtorek, 4 marca 2014

Flance kwiatów na balkon

Już jakiś czas temu wysiałam nasiona kwiatów, które chcę posadzić na balkonie. Tak się prezentują dzisiaj.

Mają już po dwa liście, więc są gotowe do flancowania.

Aby przygotować flance potrzebowałam:
Kuwetę (mam po kocie) lub tacę oraz rolki po papierze toaletowym i ręcznikach papierowych,

a także nożyczki.

Rolkę nacięłam tak jak widać na zdjęciu.

Powstałe skrzydełka zagięłam do środka.

Tak wygląda gotowa doniczka od zewnątrz,

a tak od środka.

Tak przygotowane doniczki uzupełniamy ziemią i ustawiamy w kuwecie lub na tacy.

Wsadzamy do każdej doniczki jedną flancę i podlewamy.

Tak wyglądają gotowe flance.

Niestety nie udało mi się zebrać wystarczającej liczby papierowych rolek po papierze toaletowym. Dlatego do przygotowania flanc musiałam posiłkować się gotową tacą do rozsady. 

A tak wygląda moja balkonowa rozsada:

Koszt rozsady niestety powiększył się o 3,6zł na zakup gotowej tacy do rozsady.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz