środa, 25 grudnia 2013

Własne dzieło sztuki

Każdy z nas lubi otaczać się pięknymi przedmiotami. Jeśli nie mamy pieniędzy to ozdoby idą w odstawkę - są inne priorytety. Można to jednak połączyć. Za niewielkie pieniądze możemy ozdobić nasze mieszkanie.
Od samego początku ściany mam ozdobione naszymi zdjęciami.


To najtańszy i najłatwiejsy sposób na ozdobę ścian.

Innymi ozdobami są haftowane obrazy.


Wyszywałam je gdy byłam jeszcze nastolatką. W którymś z supermarketów były dostępne gotowe zestawy, razem z ramą - wystarczyło tylko wyszyć obraz. Właśnie to wyszycie dało mi największą satysfakcję.

Po ostatnim remoncie zabrakło mi jednak czegoś na ścianę nad telewizorem. Tanie obrazki dostępne w marketach nie bardzo przypadły mi do gustu. Zwłaszcza, że to ogólnie dostępna masówka. Razem z Małżem stwierdziliśmy - sami namalujemy swój obraz.
Pomimo tego, że obje nie mamy wielkich zdolności plastycznych stworzyliśmy własne dzieło sztuki. Oto efekt:



Nie jest to dzieło najwyższych lotów. Najważniejsze, że stworzyliśmy je sami i pasuje do naszego salonu. Koszty tego dzieła to cena zakupu podobrazia (ok.35zł). Farby, to pigmenty i farba akrylowa do malowania ścian, które zostały po remoncie. Jeden czerwony trójkąt został pomalowany farbą akrylową, którą kupiłam dawno, dawno, dawno temu. 
Poza tym, zrobiliśmy również portret naszej rodziny.


Gdy przybędą nowi jej członkowie, to również zostaną dodani. Koszt - jak wyżej.

Wystarczy trochę kreatywności i możemy cieszyć się własnymi dziełami sztuki.
Gdy brak nam pomysłu, to internet jest pełen inspiracji, z których możemy czerpać pełną garścią. 
Trzeba tylko chcieć, a reszta sama się znajdzie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz