środa, 16 października 2013

Zapach do samochodu

Jak już cześniej pisałam lubię otaczać się ładnym zapachem. Także w samochodzie. 
Od kiedy posiadam samochód szukałam czegoś o ładnym zapachu, który byłby jeszcze trwały. Tradycyjne choinki zapachowe do samochodu mają bardzo intensywny zapach na początku, a potem szybko wietrzeje. Aby temu zapobiec, według instrukcji na opakowaniu, folię, w którą jest zapakowana ściąga się stopniowo. Niestety nie wygląda to zbyt estetycznie. 
inne odświeżacze są mniej lub bardziej estetyczne, o różnym stopniu wietrzenia zapachu. Do tego dochodzi cena. Też nie zawsze atrakcyjna.
Kilka dni temu, jadąc na zakupy patrzyłam na pluszowe "bimbadło" (to na zdjęciu) i......

zaświeciła mi się żaróweczka. Przecież mam olejki zapachowe. 
Wkropiłam kilka kropli ulubionego zapachu na kostkę. Teraz mam w samochodzie ładny zapach. A jak wywietrzeje mogę użyć innego zapachu. 
Koszt niewielki. Olejek ok. 8zł za buteleczkę 12ml. Kostka "bimba" się za lusterkiem od kilku ładnych lat, zakupiona za 3zł w wakacje "pod namiotem".



1 komentarz:

  1. Zapachy do samochodu praktycznie niczym się różnią do tych które stosujemy w domu, Jednak jak to zapach, on tylko na chwilę będzie maskował te brzydnie wonie. W domu u mnie sprawdza się oczyszczacz powietrza zdrovi który stosuję już od pewnego czasu i muszę przyznać, że jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń