niedziela, 13 października 2013

Kartki bożonarodzeniowe

Wiem, że do świąt Bożego Narodzenia jest jeszcze sporo czasu. Jednak ja, już dzisiaj zrobiłam dla moich najbliższych kartki świąteczne.
Jak je zrobiłam? Potrzebne są: papier kolorowy, blok techniczny, klej, nożyczki, wstążeczki i inne drobiazgi, które będą stanowiły zdobę naszej kartki.
Ja użyłam materiałów tych na zdjęciu poniżej


Najpierw z bloku technicznego przygotoujemy naszą bazę na kartkę. U mnie jest ona wielkości koperty w jakiej będę je wysyłać.

Następnie przycinam kolorowy papier. Jest on dopasowany do tego jak będzie wyglądała kartka po skończeniu

Później łączę ze sobą wszystkie elementy w całość, zaczynając od górnej warstwy.


Na koniec dodaję ozdoby (filcowe gwiazdki i drewniane choineczki - kupione za grosze, dawno temu w Kauflandzie)


Tak przygotoane elementy przyklejam do naszej bazy. Robię to za pomocą pianki, aby kartka nabrała przestrzeni.

A tak wyglądają moje kartki - gotowe do wysłania po wypisaniu życzeń


Aby uprzedzić zarzut, że do zrobienia tych kartek użyłam specjalnego papieru scrapbokingowego, poniżej umieszczam kartki zrobione kilka lat temu z kolorowego bloku technicznego.
 




Za ozdobę posłużyły wstążki i gwiazdki wycięte z opakowania po murzynkach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz