czwartek, 1 sierpnia 2013

Kupony i karty rabatowe

Kupony rabatowe są kolejnym sposobem na tańsze zakupy lub usługi. Swego czasu były tego typu akcje promocyjne w Real-u, czy w Leclerk-u. Na kupony rabatowe możemy natknąć się na różnego rodzaju stronach internetowych, czy nawet w czasopismach. Kupony rabatowe są dostarczane także w ramach programu Clubcard - Tesco. Payback taże posiada coś podobnego, lecz tam są uzyskiwane dodatkowe punkty w ramach tego prgramu.
Dzisiaj dałam do wywołania kolejną partię zdjęć (jest tego bardzo dużo) i skorzystałam z możliwości zakupu tzw. pakietu wakacyjnego. Przyjrzałam się ofercie i stwierdziłam, że ten zakup będzie dla mnie korzystny, ponieważ w czasie trwania tej oferty będę mogła skorzystać z kilku zawartych tam kodów rabatowych. W domu po dokładniejszym policzeniu wszystkich możliwych do zrealizowania przeze mnie zniżek, zaoszczędzę ok. 150zł. To sporo.
Podobnie rzecz się ma z kartami rabatowymi. Te są wydawane przez niektóre sklepy po zrobieniu zakupów za określoną kwotę. Oczyiście bez sensu byłoby wydawać pieniaze na coś co nie jest potrzebne, aby taką kartę otrzymać, lub robić zakupy w tym sklepie chociaż oferta nie jest już dla nas tak atrakcyjna jak wcześniej. Ale jeśli i tak robimy tak zakupy, to czemu mielibyśmy nie korzystać. Ja korzystałam z takich kart rabatowych w dwóch sklepach: jeden sklep był z ciuchami, drugi zoologiczny. Do tego sklepu z ciuchami zabierałam mamę, aby mogła zrobić choć parę złotych tańsze zakupy.
A zatem warto skorzystać z kuponów, czy kart rabatowych. Ale tylko wtedy, kiedy jest to nam potrzebne, a nie dlatego że jest. Może się bowiem okazać, że nawet po naliczeniu rabatu zapłacimy więcej, niż w innym sklepie bez niego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz