poniedziałek, 11 lutego 2013

Programy lojalnościowe

O korzyściach, jakie mamy z programów lojalnościowych napisano wiele. Ja też z nich korzystam. Mam trzy karty lojalnościowe: Payback, Clubcard (Tesco) i Vitay (Orlen). Używam ich przy okazji robienia zakupów w miejscach objętych tymi programami. Gdy zamieniam zebrane punkty na konkretne rzeczy, czy kupony rabatowe, to kwotę jaką bym wydała na te rzeczy odkładam do Świnki Skarbonki. Przy okazji bożonarodzeniowych zakupów w ten sposób zaoszczędziłam 180zł, które zasiliły moją Skarbonkę.

1 komentarz:

  1. Programów lojalnościowych w naszym kraju jest bardzo dużo i tak naprawdę w każdym momencie możemy przystąpić do jednego z nich. U siebie w firmie mam założony również program lojalnościowy https://zencard.pl dzięki któremu wiem, że mogę wynagradzać najbardziej stałych klientów. Jest to swego rodzaju wyróżnienie dla nich za lojalność.

    OdpowiedzUsuń