sobota, 23 lutego 2013

Kartki wielkanocne

Wielkimi krokami zbliżają się święta wielkanocne. Nadszedł więc czas, aby zrobić i wysłać do bliskich kartki z życzeniami. Ja od kilku lat kartki robię sama. Można kartkę kupić w kiosku za 50 groszy, lecz moi bliscy bardziej doceniają te, które zrobię sama. Koszt zrobienia takiej kartki nie jest dużo wyższy od kupnej. Można do tego wykorzystać jakiekolwiek skrawki papieru. Pomoc dzieci jest mile widziana. 

Co zatem potrzebujemy: kolorowy papier, w tym jedna kartka z bloku technicznego (to będzie baza naszej kartki), sznurki, wstążki, kwiatki zrobione szydełkiem lub sztuczne (wszystko co tylko może się nam przydać), klej, nożyczki, filcowe podkładki. 
Ja użyłam materiałów widocznych na zdjęciu poniżej.


Kartkę z bloku technicznego docinamy do wymiaru koperty, w której wyślemy naszą kartkę. Ja z jednego arkusza papieru będę miała dwie kartki.


Przygotowujemy ozdoby, które potem przykleimy do kartek. U mnie jest to jajo i króliczek. Jajo przyklejam na podkładkach filcowych, aby był wypukło.



Następnie składamy szystkie elementy, zaczynając od najwyższej warstwy.


 Na koniec ozdabiamy srodek kartki.



I mamy dwie gotowe kartki.


Zrobienie tych kartek zajęło mi 15 minut. Użyłam tylko jednen nowy arkusz papieru, zaś reszta to ścinki i pozostałości po innych pracach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz