czwartek, 22 grudnia 2016

Choinki dla miłośników kawy

Dzisiaj dwie choineczki dla miłośników kawy.

Pierwsza zrobiona z filtrów do kawy:


"Gałązki" wycięłam ozdobnymi nożyczkami. Malowałąm farbkami akwarelowymi. Spinacz ozdobny, jako czubek. Bazą jest styropianowy stożek, ale zamiast niego można zrobić stożek z kawałka tektury - okładka bloku do rysowania, lub kartka z bloku technicznego


Druga zrobiona z kawy:


Kawa przyklejana jest klejem na gorąco do styropianowego stożka (można użyć stożka z tektury). Czubek to znowu ozdobny spinacz do papieru. Dodatkowo ozdobiłam ją sznurkiem jutowym u podstawy. Trochę ziaren kawy pomalowałam złotą farbą i też przykleiłam je dla ozdoby.

Koszty:
- dla mnie zakup stożków styropianowych - 4zł za dwa w różnych wielkościach,
- klej na gorąco - 11,5zł za opakowanie (będzie jeszcze do innych prac).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz