piątek, 19 sierpnia 2016

Nowy - stary regał

Ostatnio przytrafił mi się mały wypadek. Połamałam regał, na którym trzymałąm książki.

W salonie książki trzymałam na drewnianych regałach, które kupiłam w Julii.

Tak wyglądały:


Niestety jeden połamałam.
Ponieważ książek mam sporo, musiałąm zacząć improwizować.

Z drugiego pokoju przytachałam regał na którym trzymam swoje robótkowe przydasie. Do pozostałego regału dokręciłam dodatkową półkę i tak teraz wygląda nowy - stary regał:


Po zabraniu regału, na którym miałąm swoje przydasie musiałam wykombinować coś, gdzie mogłabym trzymać ten cały majdan (a tego mało nie jest).

Półki były dobre. Połamał się tylko stelaż.
Zatem wykręciłam półki. Wyciągnęłam dwie jednometrowe kantówki. Przepiłowałam je na pół i dokręciłam je do pozostałych półek.

I wyszło mi takie cudo:



Niestety wszystkie moje przydasie na tej półce się nie mieszczą.

Półka szuka nowego przeznaczenia, a ja nowego regału na przydasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz