środa, 23 grudnia 2015

Lampki choinkowe - nowy wygląd - zrób to sam

Ja wiem, że święta są już za chwilę i jesteśmy na ciągłym "niedoczasie". Nawał pracy spowodował, że nawet nie poczułam kiedy zbliżyły się święta. Nadal nie czuję tego klimatu. Może to przez brak choinki? Choinkę zazwyczaj ubierałam w połowie grudnia, chociaż w moim rodzinnym domu choinkę ubierało się zawsze w Wigilię rano. Choinka został ubrana na dzień przed wigilią i to po południu.
Przy okazji ubierania choinki znalazłam stare, ale nadal działające lampki choinkowe. Ten sznur jest za krótki na obecną choiknę i lampki przeleżały kilka lat w pudle. Zrobiło mi się ich szkoda i pomyślałam, że nadam im nowy wygląd.

Jak zmienić wygląd lampek choinkowych?

Potrzebowałam:

 stare, ale nadal świecące lampki choinkowe

 piłeczki ping-pongowe - tyle ile jest lampek na choince

 nożyk do tapet

 zmywacz do paznokci i waciki

A teraz, jak zmieniłam wygląd swoich lampek choinkowych  - krok po kroku:

 zmywaczem do paznokci zmyłam nadrukowany na piłeczce napis

 tutaj już jest zmyty

 w miejscu nadruku będę nacinać piłeczkę w kształcie krzyżyka

 nacinamy piłeczkę (piłeczki nacinałam bez narysowanego krzyżyka)

 tak wygląda nacięta piłeczka

 w miejsce nacięcia wsuwam żarówkę 

 tak wyglądają nałożone na lampki piłeczki

 tutaj w trakce pracy

 tutaj już skończony cały sznur

 a tak to wygląda po zapaleniu lampek

 lampki za pomocą zacisków do kabli przymocowałam do rur od kaloryfera

 teraz mogę się cieszyć nastrojem, jaki stwarzają 

Koszty:
  • lampki choinkowe - 0zł - wykorzystałam stare, nieużywane już lampki choinkowe
  • piłeczki ping-pongowe - 32zł

Owszem, za te pieniądze kupiłambym nowy sznur lampek, ale ja odnowiłam stare, i teraz wyglądają o wiele lepiej niż w oryginale.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz