niedziela, 7 września 2014

Święta za trzy miesiące.....

Święta za trzy miesiące, a ja już zrobiłam kartki do wysłania. Małż stwierdził, że mam coś z wariata, skoro tak szybko przygotowuję się do świąt.
A ja akurat miałam wenę twórczą. Robiłam kartkę na imieniny dla wujka, wykańczałam album, to i za jednym zamachem kartki na święta machnęłam. To jest efekt końcowy:


Do zrobienia kartek wykorzystałam:
  • kolorowy papier (u mnie skrapowy, ale może być każdy inny)
  • kolorowy blok techniczny
  • papierowe serwetki (do serwowania deserów - dostępne w supermarketach)
  • obrazek ze świątecznym motywem (ja wydrukowałam i pokolorowałam kredkami digi stemple Magnolii)
  • dekoracyjna gwiazdka (ostatnie 4 sztuki wygrzebane w czasie robienia porządków w swoim warsztacie)
  • klej, nożyczki.
Najpierw wydrukowałam, pokolorowałam kredkami swoje obrazki. Podkleiłam je na grubszy papier, a gdy wyschły wycięłam motyw. Z bloku technicznego przygotowałam bazę swojej kartki, aby pasowała do koperty w jakiej ją wyślę. Kolorowy papier wycięłam o pół centymetra mniejszy z każdej strony i przykleiłam na bazę. Na środku przykleiłam serwetkę, a na niej wycięty motyw. Całość uzupełniłam brokatową gwiazdką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz