środa, 6 listopada 2013

Kolejne oszczędności

Jak pisałam w maju, dobrym pomysłem na zaoszczędzenie jest mieszkanie z rodzicami.
Dwa tygodnie temu miałam możliwość pracy na drugą zmianę. Praca trwa tylko 8 godzin, ale 5 dni w tygodniu. Dojazd do pracy z miejsca gdzie mieskam jest nieopłacalny. Jednak z miejscowości, gdzie mieszka moja mama mam dojazd, który zapewnia mi pracodawca. Mama zgodziła się abyśmy na ten czas przenieśli się do niej. Zatem co dwa tygodnie mieszkam u niej. To łączy się z tym, że oszczędzam na kosztach utrzymania, paliwie i czasie.
Pracując na drugą zmianę mam czas dla siebie i mogę połazić po sklepach i poszukać okazji zakupowych, zorientować się w cenach w sklepach do ktrych rzadziej zaglądam. No i najażniejsze, powoli zacząć robić prezenty pod choinkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz